Wednesday, May 11, 2011

üksteistnullviiskakstuhatüksteist .

jouks . :)
Vahepeal pole ammu kirjutanud , aga mul pole aega olnudki selleks , nüüd siis mõned pildid Jaanika sünnipäevast , kus ma reedest pühapäevani sain oma kauaoodatud pidu , hihi .

meil ägedad sussid ,

:W:W


a enda pärast ei põeks ju :D



ajhm , sht normaalsed näod meil , sorrymsid . :D






Kirves käes kohe jep , :D


+ klassikad :







suht äge , :D

' Muidu on veeel ainult 17 päeva kooolis käia & siis saaab sellest hullumajast vabaks .
Viimased päevad olen peale koooli magama läinud phts ja väsimus ikka ära ei lähe :s '
See reede on ju reede & 13 , niivinge . (6)

Jaaanika juures , ehk reedel pühapäevani oli ka äge & eriti laupäeva öösel sai naerda ja jaanika sai meie peale kurjaks , sest tahtsis magada , üks tüüp oli eriti naljaks '
Küsisime ,et kas ta autot müüb? vastas : e , kus ? me : vaata ,selline asi on olemas nagu autosalong . ta : jah , aga vaata ma olen kodus praegu .
haha , siuke vend lihtsalt :D kell oli mingi üks öösel võinii ma pakun .
Ja teine vend ütles meile : sosi bob ( kes venekeelt ei oska , see vb aru ei saa )
haha , ma naersin pool tundi seda & ma olen hea kokk ka , krissu rääkis telefoniga ja mina pidin meile salati tegema , kogematta tli väga "VÄHE" majoneesi ja see oli pigem nagu puder , ojah , ja neid asju juhtus veel palju .

Muidu olge tublid , bb (#)!

No comments:

Post a Comment