Sunday, May 29, 2011

me likes you

hhhommmik !!

veits nerdichill , (: & teisel pildil on ka "vägaloomulik" naeratus (;





-





umm , nomnom ' need olid nagu nii head , õega tegime ükspäev :)
-


natukene igapäevasest elust .. Nüüd olen ma blogimisega väga aeglane , hea seegi kui nädalas kaks korda suudan kirjutada , kuid praegu on mingi 7 päevalised vahed sees .
Viimane aeg on pingutada , kolmapäeval matemaatikas suur aastatöö -.- & ei oska absoluutselt midagi . Aga noh , kuidagi ikka ära teeb '

nv'st siis nii palju ,et Reedel ma istusin kodus , põhimõtteliselt magasin , ilm ka eriti hea polnud ( vist ) '
Eile hommikul mõtlesin ,et istun laupäva ka kodus magades ja lebodes , aga lõpuks kikz tassis mu Spordihalli , kus me VEETSIME 6 tundi 0.o '
Jossil olid võistlused vms ' käisime vahepeal selveris ja värki '
Hiljem üheksapaiku jõudsime sinti ja siis tipatapa väikesed ringid ja koju ,
Ma olin järsku nii õnnelik ja siis konsumis panin sinna kassalindile 20 senti ja daimi andsin müüjale , einoh , pro olen :)

Tänaseks plaane poole ja homme on mingi seitse tundi ? -.- ei viitsi üldse see nädal koolis käia '
Agajah , päikest lillekesed !

No comments:

Post a Comment