Sunday, May 15, 2011

las ma veedan .. koos sinuga neid päevi ..(8)







mistoimub 0_O ?

v
iimased päevad on suht 'ILUSAD' olnud ju -.- & Homme juba jällle koool :(
Täna võibolla pääsen linna , sest ma lihtsalt ei jaksa enam kodus masetseda , nii igav na . Ja täna hommikul tegin mingit keerulist rooga , lõpuks kui see valmis sai , siis mõtlesin ,et lähen vaatan paberilt , et kas tegin õigesti , siis lugesin ; mm , see on puuudu & oih see kaa , & a ups seda ma ka unustasin . Aga lõpuks tuli veel parem , kui see olema pidi .
Uhh , mulle nii meeldib üksi kodus olla tegelt . Isa tuleb alles hiljaõhtul ja blabla , kahjuks juba täna õhtul tulevad ülejääänud koju -.-

Öösel oli ka suht * -.- * Mingi kell pool kolm ärkasin , kuulsin kuidas isa & vanaisa " tasakesi " räägivad , siis läksin käisin all ära ja siis ei saanud enam magama jäääda ' Lõpuks seitsme paiku jäin magama ja ärkasin juba üheksast -.-

& Ma näen juba kolmandat päeva järjest ühte ja sama und ! -.- see võiks tegelt päriselt ka nii olla , :D aga noh , kes teab, see teab (;

jhm (#) !

No comments:

Post a Comment