Thursday, April 28, 2011

kakskümmend kaheksa ' null neli & kaks tuhat üksteist ?!

HIHI , 4 AASTAT TAGASI :




nii kahtlane on vaadata neid pilte , ilge püss omastarust :D
Ńeed pildid peaksid vist 2006' aasta omad olema , hihi . Täiega naljakaid pilte leidsin veel issi arvutist , aga neid on häbi üles panna :D

-


mmm , vähe ei tahaks ju . ;)

-



Ükspäev käisime tipsu'dega laulukal chillamas , jou .



-





& õõõõõõõh .. milline vajadus on tattoo'de vastu , just selliste pisikeste & armsate .
Nii väga meeldivad :I .

-

Muidu ma pole päris pikalt jälle postitanud & kui isegi olen , siis ainult pilte siia lisanud ,
Ilmad on olnud viimasel nädala kõik +16 ja enamgi , kahjuks pidi nv'ks vihma & pilvi tulema -.- , Esmaspäeval mul kooli polnud ja siis hommikul sai ilusti vaikselt päevitada , päike võttis nii hullult ,et ujukate jälgi on ikka päris kõvasti näha & nägu oli veidike punane .. haha .
Õnneks enam pole , ja nüüd on keha pruunim ka , mulle meeldib ;; .

Täna ma ka koolis ei käinud , hommikul oli niiiniii väga raske ärgata ja kuna ma olen veidi haige ka , juba nv'st saati tglt , siis ma kooli täna ei liikunud , õigesti tegin ka :)

Homme on koolis pildistamine -.- , ma ikka pean mingi väärkas välja nägema , nina on nohust punane , siis lauba ( vms iganes see ka ei oleks :D ) peal on ilus sinikas , lõin vastu arvutilauda ära , ma ikka oskan & mingi sada asja veel ;) Emme ütles selle peale : puuder näkku & kõik on korras . ' jah , täpselt nii ongi .

Aganuh , päikest siis (#) !

No comments:

Post a Comment