Monday, April 4, 2011

it's only just a dream .. (8) .

joujahm .:D


***



***



***
- hahaha , kerge omang oli v ? ei see tüdruk , kes teedul jalgades töllerdab , ta veitsa hull :D - - -

appi , mu jalad .. :s , üldse ei valuta ju . Muide me tublid lapsed Kristiga , hakkasime eilsest jooksma , eile tegime juba suht suure ringi , phts ei saanud koguaeg joosta , sest täiega palav oli . Koolis on ka hetkel kõik korras , veel üheksa nädalat seda piina kannatada ja siis suviisuviisuviii :D , jajah . . Täna koolis jalad täiega valutasid ja siis mingi looduse tunni ajal võtsin lauapealt tooli maha ja üllaülla , tool kukkus täpselt jala peale , oiii kuidas ma karjusin ,nüüd seal ilge muhk , või mingi asi & siis ma seisin persega klassipoole ja siis direktor küsis ,et kui kaua mu perse veel talle otsa vaatab ja siis ma karjusin suht vastu ,et ma ei saa , mul kukkus tool jalapeale , ning see järel mõnitas ta mind pool tundi vähemalt sellega , AITÄH :D .
Blogi paneb ka viimasel ajal segast - . - Jutt ei jookse vist täna eriti , niiet bb .

No comments:

Post a Comment