Thursday, April 7, 2011

100 ' s POSTITUS .


sajas postitus siis jhm . suht hull , avastasime õpetajate kalduvusi , hmm :D . Täna siis oli kõik korras , kuni saaabus Kehaline , jah .. krissu peab ikka mu valusale jalale Hokikepiga virutama , aitäh & kehalise õpetaja küsis ,et mida ma söönud täna olen ,et ma olen nii agressiiivne , haha .. WHUT .

Lotast tõmbasin ka minema , sest dire läks jälle kuhugi reisile & mul poleks mõtet seal lotas passida , jajaja . - muide .. Laupäeval siis Võrru vist , joujah . tahaks jahm .( :D ) + 41 päeva ainult koolis käia , kannatab ära ehk . Koolis on ka viimasel ajal suht lõbusaks läinud , alles nüüd sain aru ,et tegelt polegi mu klass nii hull , kui ma kunagi arvasin :D . - ja jah , homme on vaja käsitöö suur töö ära viia ja mul pole ühtegi asja tehtud , ma kohe tubli laps jah . Headaega ss (#) . !

No comments:

Post a Comment