Saturday, August 21, 2010

tttsauuuukaaa . Nii ammu pole saaanud kirjutada : s , aga ma homme saan lõppudelõpuks koju ,
home sweet home ja .:D ja siis ülehomme vn lisan pilte , mis tehtud sai ja asjadest mis ma siin kahenädalaga endale ärisin ja : D ülimalt igatsen oma tibukesi ja :) ja esmaspäeva tahan ma enda jaoks üli lahedaks teha , ( d ) . xd , eitegelt jahm . Agavahepeal on mul nii naljakas olla , koguaeg mingi irnun , kahtlane , vahepeal juhtus üks asi ka , nahh** sa tegid seda siis : s ?`( omad teavad )
aganoooh suht suvanüüd , mingi hull teema ka ju xd , ma segast jahm :) , ja seda ka ,et mulle hullult meeldib üks inimene , aiiaii , eriti valusalt naljakas on see . ohjah , ma pean oma lolli jutu lõpetama . asee ka , kõige vajalikum , ma võtsin selle 2'he nädalaga 4 kilo alla ;o , minu puhul ime ( ;D ) ,
agajah , ma pean lõpetama , muidu ma ei ärka hommikul janii , tsaaaaukskiiiisuuud ( :

No comments:

Post a Comment