Thursday, August 5, 2010

Ma tean ,et just sina oled see õige ! (:

heyhey , nii .. nagu lubasin , siis kirjutan , Aga pikemalt kirjutan , siis enne äraminekut , ehk homme või siis ülehomme hommikul . Tegelikult ma pakkisin oma asjad poolenisti ära ja mul on kaks suur spordikotti ( ja need on ainult pooled asjad ) ma ei kujuta ette , kuidas ma need kõik ära mahutan . mh -.- jah . Aga täna istusin põhiliselt terve päeva kodus ja vahtisin tv'd ja vahepeal pakkisin asju janii see päev läkski . Eile ma vist magasin tervepäev ja siis õhtul olin väljas , jaja .:D . Ja täna mingi äkki üheksa paiku läksin Krisssuga välja , jei . Me pidime saia ostama , nii tore , perenaise saia , vms . haha , nii naljakas oli . Ma mingi mõtlesin ,et mu üks tore sõber ( rakiiii ) on üksinda poe ees ja jooksin poest välja ja karjusin : ,, OUUU raki saia tahad ? .. '' nii mark oli ,kui nägin ,et seal oli veel mingi 10 või rohkem inimest .. kõik vahtisid imelikult ja ma arvan ,et tal oli ka suht mark :d , a .. üks poiss tahtis võisaia , aga meil polnud võid , nii kahju . Aga nende inimeste ees on nüüd suht mark olla , elan üle tegelt :)
Homme .. võinoh juba täna . ( 0: 17 ) ma ei tea , mida ma teen , ma arvan ,et jälle istun kodus janii , mõtetu , vb Jaanikaga ja tema mingi sõbrannaga linna , vaatame mis tivolis huvtavat on janii , ja õhtul pääseks jalutama , aga seda veel vaatab .. ahjah , ma pean asju veel pakkima ka ju ( :D ) ma lähen kaheksnädalaks ja mul on nii palju asju vaja , ise ka ei usu . Niikuinii on pärast , et ma ei kandnud / kasutanud pool nendest asjadest . ( vms )
Aga ma lisan mõne pildi veel ja siis ma istun nata aega netis ja siis magama :) voot . - täiega meelib see pilt , ei tea miks . ( eelmine suvi 2009 ) ( kristiga )


- Laulukal , Oljaga ( kuu aega vana pilt , vms )

Enam mul midagi pole , nagu juba ees mainisn , et homme või ülehomme kirjutan , siis lisan uusi pilte ka :)
Tsaupaka tibuuud .

No comments:

Post a Comment