Sunday, August 29, 2010

Kui sa vaid teaksid , kui kallis sa mulle oled : s (L) .


jepijeiii , ma ei saanudki varem kirjutada ega midagi , arvuuti oli katki : s .
agajaaaah , sellle ajaga on üliüli palju juhtunud , niihead kui halba .
viimased päevad on muutunud suht hulludeks , tänu Jänesele , Oljale ja Kristile , ( L )
ja tänu veeel kolmele minu elus ülisupper musikestele , keda ma tean mingi aasta ? :d
jah , see selleks .
Eile värvisin oma peaad , nüüd olen tume ja kristi norib mind ja ütleb ,et ma tita näoga : s :D
Ja Kiku veel mingi eile kuulis ühte temajaoks naljakat venekeele sõna ja siis hakkas seda koguaeg kordama ja siiis kui me olime selle inimese maja juures siis ta ütles seda tema isa ja onu ( vms ) ees , jumala loll inimene -.- :D:D:D ja siis see mees küsis ,et kuidas saab mingi paksukõhupeale .. mm , ma olen vait parem :D . pärast me jalutasime ja ta küsis mis ta perekonna nimi on ja siis ma ütlesin , see loll kuulis valesti ja siis naersime surnuks . PUSLE :D . okei , see ka suht hea teema .
Aga vot , lisan siis pilte ka , ja olen tubli ja üritan korralikumalt siia postidada , .

- tääiega ,meeeldib see ( L ) üliheajook ka , fizz (L)



, - seee meeeledib si*aaaks :) .

bb .

No comments:

Post a Comment