Friday, July 1, 2011

juuuuli .

heyheyhey :)

apppi , ma pole jälle jõudnud kirjutada , täna saate väikese ülevaate minu sellest elukeset, mida ma hetkel elan :)

Pilte mul kahjuks pole , pole teinud , aga lähiajal kindlasti teeen :)

7. on mul sünnnipäeeev :)

Muidu on läinud kõik väga lõbustalt , vahepeal töötasin kristiga , rimis ;; , siis saime raha ja viuhti 2 päeva läinud , nüüd see kuu töötame ka umbes 7 päeva kokku ( terve kuu vältel ) ja siis saaame suht parajalt raha ja siis raudselt jälle läheb sama kiiresti . vähemalt see pole raske töö , lihtsalt istud ja oled ns lahe ja sis saad sitaks raha ka veel (6)

Agajhhh , suvi on hetkel täieshooos ja siis väga palav on :( :)
Aga muidu ma olen viimasel ajal again tervislikumat eluviiisi hakanud pidama , sest kui me tööl käisime sõime mingeid tuci küpsiseid ja siis peale tööd iga päev hotdog :D nüüd õhtuti porgand , kurk , maasikad . päeval mõni salat ja siis vesivesivesi & siis vahepeal mingeid rämps asju ei näksi , jeje , tubli laps :D .

Viimased päevad joon ka alkoholivabu siidreid & energiajoooke täiega , see on ainuke paha asi
niuniu -.- aga üritan ülesaada ja siis mahlu & vettt juuua .:)

Mingi pikem & piltidega postitus tuleb ehk siis ülehomme või siis pühap. - esmaspäeval , ei oska öelda , sest nüüd olen again 3 päeva järjest tööl , õnneks oleme nüüd kikziga targemad ja teeme pool päeva ja pool päeva vaheldumisi , ennem olime ikka kahekesi 11 tundi -.- , jube ! (:

aga jah , nautige suve tibud (##) !

No comments:

Post a Comment