Thursday, July 7, 2011

b'day (g)

joooouks , esiteks palju õnne mulle .:)
Ja teiseks kauaoodatud postitus .: - meigita :)





(K) :)




-
kahju ,et siia tagurpidi jäi , aga mdu äge pilt see jp ;; :D

mu arvutilaud :D



Kikzz niisama tööl magab :d



ja siis kui mul igav hakkab :)


rwrrrrr ;; :D


:D

Ja olluga oleme ka ns ägedad :p












vot , enam mul pilte pole .

ja täna ml sünnipäev , nagu olete arusaanud , vb tuleb siis täna pilte juurde ;p
Aga ei tea , millal uuesti postitada jõuan .
Ja tööl ehk 2- 4 oli ka jube kiiresti läinud , ml oli nii igav,et ma olin kõik võimalikud blogid ja igast järjekad läbi lugenud 0.o '

Aga jah , ma väga loodan ,et täna vihma ei hakka sadama , muidu on pahapaha -.-

Vot , aga head süüünnnipäeva mulle siis ja kunagi ma ehk kirjutan jälle , :)

No comments:

Post a Comment