Tuesday, June 14, 2011

ükskakskolmneliviiskuusseitsekaheksaüheksakümme:)

hihih , need nii head pildid lihtsalt :D ilus erinevus ;)



-
uhh , lauluka taga kividel võin tundide kaupa istuda , veits fav. koht & püüüan vabalajal pudeliga kalu , jeje :):D












KUHU MU PÄIKE JÄI :s ?? ilm nii masendavalt jahe :D

JJEAh , ilm läheb järjest külmemaks , -.- ' tänaseks pole plaane ja muidu üldse pole plaane , absoluutlselt midagi teha ei viitsi .
Mingi ööd on ka unetud ml , näiteks täna öösel ma läskin mingi neljast alles magama , kell kaks hakkasin csi mängima , jube & päeval ma tavaliselt virisen ,et ma olen unine ja ma tahan magada , nii minulik :D

mõtlesin ,et kirjutan mingi pika teksti täna, aga kahjuks mul mingeid mõtteid pole ja jõudu mõelda ka ple , niiet , piisab sellest :p

( # ) !!

No comments:

Post a Comment