Monday, June 20, 2011

Ma ei kuuule sind .. sa ei kuuule mind , jeaah

heii . see pilt lihtsalt nii (Y) , oleme lahedad jhh -


-


vikerkaarest ka pilti ikkkka :p ;;



Ja .. üks päev värvisime kikziga pead üle , tegime praaznikut ka , nali oli majas 123 '

Kirjutan jälle üle pika aja & aga lihtsalt ,kui ma igapäev kirjutaksin , oleks mu blogi veelgi igavaim ' Varsti on jaaanipäev (d) & siis on kunagi varsti sünnipäev ml , jeje .

Eile oli ka üsna tore päev .. nimelt hommikul/päeval chillasime nsm & siis läksime välja , sain paari inimesega tuttavaks ja muidu oli nalja kui palju , kiku pani nn. segast aalati ' see oli kuidagi eriti naljakalt eile välja tulnud tal , kogematta lõhkusin ta vihmavarju ka ära , toetasin sellele , siis käis mingi imelik hääl läbi ja siis nii see oligi haha . olime väljas suht kaua ja siis ostsime poes igast asju kokku ja läskime minu juurde nn. filmiõhtule . ( siis juba kahekesi ) :D
mingi üllatusüllatus , mul polnud seda kanalit , kust pidi see film tulema , jamasime siis arvutiga , subtiitritega jamasime ka mingi pool tundi , lõpuks vaatasime inglisekeeeles & arvutis , noh , väga hösti saime aru , millest jutt käib ja mis toimub . Muidugi see oli 2003 aasta õudukas , hea film oli ' :)

täna ärkasin , siis kohe hakkas pea valutama ja see tähendab ,et tänane päev tuleb mõtlik, masendav ja mõnesmõttes mõttetu ja igav ' alati on nii , kui mul hommikul pea valutab ' :D
Agajp , ilmad võiksid juuu jälle soojaks ja päikseliseks ja mega ilusaks minna , see oleks niiii niii tore ' ;D (#)(#)(#) !!!

aga ma kergelt hakkan lõpetama , sest pole midagi lisada jne , :)

(#)!

No comments:

Post a Comment